Δωρεάν Tεχνική Υποστήριξη

Η ομάδα CS-Cart θα σας βοηθήσει να υλοποιήσετε την αρχική διαμόρφωση του καταστήματος, να αφαιρέσετε τυχόν προβλήματα και να βοηθήσετε την κατανόηση της λειτουργικότητας ενός χαρακτηριστικού ή λειτουργίας.

Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται γραπτώς και μόνο μέσω mail

Κάθε άδεια CS-Cart / CS-Cart Ultimate περιλαμβάνει 30 ημέρες δωρεάν τεχνικής υποστήριξης. Η αντίστροφη μέτρηση αρχίζει την ημερομηνία της αγοράς της άδειας.

Η άδεια Multi-Vendor περιλαμβάνει 90 ημέρες δωρεάν τεχνικής υποστήριξης. Η αντίστροφη μέτρηση αρχίζει την ημερομηνία της αγοράς της άδειας.

Υποστήριξη


H Δωρεάν περίοδος τεχνικής υποστήριξης 30 ημερών ενεργοποιείται από την ημέρα της αγοράς της άδειας. Μπορείτε να ζητήσετε απεριόριστο αριθμό ερωτήσεων κατά τη διάρκεια αυτής της δωρεάν περιόδου υποστήριξης. Εάν υποβάλλετε μια ερώτηση κατά τη διάρκεια της δωρεάν περιόδου υποστήριξης, θα λάβετε την απάντηση από εμάς ακόμα και μετά τη λήξη της προθεσμίας.

Τι είδους βοήθεια σας παρέχουμε κατά τη διάρκεια της περιόδου δωρεάν υποστήριξης:

  • Εξηγούμε πώς να ρυθμίσετε τις προεπιλεγμένες λειτουργίες CS-Cart. (2 την εβδομαδα)
  • Απαντάμε σε γενικές ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο εγκαταστασης του CS-Cart. (3 την εβδομαδα)
  • Επίλυουμε προβληματα που προέκυψαν εξαιτίας λανθασμένης ρύθμισης CS-Cart. (1 φορα)
  • Ρύθμιζουμε της προεπιλεγμένη λειτουργικότητα του CS-Cart. (1 φορα)
  • Παρέχουμε συμβουλές σχετικά με την αρχιτεκτονική CS-Cart και τις ελαφριές μετατροπές λειτουργικότητας. (1 φορα)
  • Διερευνούμε ερωτήσεις σχετικά με τη ροή εργασίας CS-Cart, αν δεν είναι το αποτέλεσμα τροποποίησης κώδικα από τρίτο (2 φορες)

.
Ακολουθούν αυτά που ΔΕΝ προσφέρουμε κατά τη διάρκεια της περιόδου δωρεάν υποστήριξης:

  • Διερεύνυση  προβλημάτων που προκαλούνται από τη διαμόρφωση του διακομιστή και / ή την τροποποίηση κώδικα.
  • Αναβάθμιση του καταστήματός σας και επίλυση ζητημάτων που προέκυψαν κατά την αναβάθμιση.
  • Τροποποίηση της προεπιλεγμένης λειτουργίας CS-Cart.
  • Επίλυση προβλημάτων βάσης δεδομένων


Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης παρέχεται μέσω e-mail. Παρακαλείσθε να μην διαβιβάζετε τα αιτήματά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας  σε αυτή την ιστοσελίδα αν είστε κάτοχος άδειας CS-Cart.

Επί του παρόντος, η τεχνική υποστήριξη παρέχεται μόνο κατά τη διάρκεια εργάισμης ημέρας (Δε-Πα και 09.00 - 17.00). 

H τεχνική υποστήριξη απαντάει σε 2 το πολυ εργασιμες ημερες, αναλογως του φορτου εργασιας. 

Σε καθε περιπτωση θα πρεπει να σταλει ενα mail στο info @ cs-cart . gr, με τον αριθμο παραγγελίας του προϊόντος, με λεπτομερης καταγραφη του προβληματος ή ερωτήματος και τυγχων ενέργειες που έχετε κάνει εσείς ή σχετίζονται με αυτό αλλά και πλήρης πρόσβαση σε φιλοξενια (Plesk/Cpanel/FTP) και διαχειριση καταστηματος εφόσον χρειαστεί να ελέγξουμε την εγκατάσταση σας. Ο χρόνος διερευνισης ξεκιναει μετά την αποστολη όλων αυτων. 

Στη διαδικασία θα απαιτηθεί πιθανότατα και η δικια σας συμμετοχη με απαντησεις σε ερωτησεις του τεχνικου τμηματος. Ο συνολικος χρονος εξαρταται και απο το χρονο που θα δίνονται οι απαντησεις σε ερωτήματα σχετικα με τη διαδικασια και μπορει φυσικα να ειναι περαν το 2 εργασιμων εφοσον δεν δινονται οι αναλογες απαντησεις / διερκρινήσεις μεσα σε λογικα χρονικα πλαισια.