Απαραίτητες λειτουργίες για ενα eshop: On-Page SEO

eCommerce On-Page SEO

Έχετε σκεφτεί πόσα  εργαλεία πραγματικα χρειάζεται ένα e-shop σήμερα για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστα και να εμφανιστεί παντού,  ώστε να δώσει την ευκαιρία στον κόσμο να το βρει, να το επισκεφτεί και ίσως να αγοράσει? 

Ας ξεκινήσουμε με το On Page SEO

 Eδώ το πρώτο που χρειαζόμαστε είναι η  αυτόματη δημιουργία περιεκτικων τίτλων στις φωτογραφίες οι οποίες θα προκύπτουν με κάποιο είδους μοτίβο αυτόματης δημιουργίας. Οπως πχ το όνομα του προϊόντος + το όνομα της  κατηγορίας + το όνομα του καταστηματος και ίσως και την τιμή ή και το brand και όλα αυτά μαζί να δημιουργούνε το μοτίβο για αυτόματη ονοματοδοσια στις φωτογραφίες. Εύκολα γρήγορα χωρίς κάμια παρεμβαση χρήστη,  χωρίς λάθη και κυρίως με συνέπεια κάθε φορά. 

 Το ίδιο ακριβώς θελουμε και για το τίτλο της σελίδας του προϊόντος και της κατηγορίας ώστε να έχουν ένα σωστό τιτλο που θα φτιάχνεται πάλι με μοτίβο με παρομοιο τρόπο οπως στις φωτογραφιες και θα είναι και αυτό που θα εμφανίζεται ως κείμενο στα αποτελέσματα της google στην αναζήτηση. 

 

Το επόμενο βασικό on page SEO ειναι σίγουρα  τα rich Snipets δηλαδή η εμπλουτισμενη πληροφορία την οποία διαβάζει η google στον κώδικα κάθε σελίδας και την χρησιμοποιεί για να καταλογοποίηση και να εμφανίσει μία σελίδα στις αναζητήσεις. 

Στην ουσία πολύ χοντρικά αφορά τον τίτλο, την τιμή, τη μάρκα, τη διαθεσιμότητα, τις κριτικές που περιέχει με περιγραφή της κάθε κριτικής αλλα και τη βαθμολογία που έχει η κάθε κριτική. 

Πολύ σημαντικό σαν λειτουργια ειδικά με τις κριτικες, διότι στα αποτελέσματα θα δείτε ότι εμφανίζονται πλεον προϊόντα τα οποία έχουνε αστεράκια στον τίτλο τα οποία είναι κίτρινα σε αντίθεση με έναν απλό τίτλο που δεν έχει τίποτα ιδιατερο που να τραβάει το ματι. 

Στο on page SEO  συγκαταλέγονται και ο χαρακτηρσιμος των επικφαλιδων  των προϊόντων δλδ καθορισμός τους σε h1, 2  ή 3 αλλα και στην πρώτη σελίδα οι επικεφαλιδες των block με τα διάφορα προϊόντα, σε προσφορές, νέες παραλαβες και λοιπά οι οποίες εκτός από το τεχνικό κομμάτι δλδ χαρακτηρισμό τους σε  Η1, 2,3  θα πρέπει να είναι οπωσδηποτε περιγραφικές και όχι απλοι τίτλοι όπως πχ προσφορές, μπεσέλερ και νέα προϊόντα. Θα πρεπει να περιέχουν πιο συγκεκριμένες έννοιες  με λέξεις κλείδια που θα δίνουν άμεσα πληροφορια για το περιεχόμενο του block. 

 

 

Ακόμα ένα σημαντικό κομμάτι είναι η φωτογραφίες τον προϊόντων αλλά και των banner. Πρεπει να είναι στις σωστές διαστάσεις και όχι μεγάλες εικόνες  που τις μυκραινουμε για να χωρέσουν ή το αντίθετο. θα πρέπει να είναι και συμπιεσμένες για να έχουν μικρό μέγεθος και αν είναι δυνατόν αποθήκευμενες στο νέο format που έχει διαδόσει η google Δλδ το webp και όχι jpeg. Το webp υποστηρίζει μεγάλη συμπίεση σε σχέση με τα υπόλοιπα format αλλά και τη λεγόμενη τρύπα δηλαδή διαφάνεια σε περίπτωση που θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε κάπου, με πολύ μικρό μέγεθος σε σχέση με το png. 

Μεγάλη αξία έχουν οι κατηγορίες προϊόντων. Θέλουν σωστή δομή,  περιγραφικά ονόματα,  χωρίς υπερβολές σε βάθος κατηγοριών αφού γι αυτό υπάρχουν τα φίλτρα προϊόντων, που βοηθάνε καλύτερα όταν φτάσουμε  σε ένα συγκεκριμένο βάθος κατηγορίας. 

Τελος μια καλή αναζητηση είναι πάντα αναγκαία ώστε αν ο επισκέπτης δεν έχει χρόνο να πλοηγηθεί από τις κατηγορίες, να βρει γρήγορα αυτό που ψάχνει. Πρεπει να μπορεί να φέρει αποτελέσματα τη στιγμή που πληκτρολογεί κάτι στη μπάρα αναζήτησης και αν είναι δυνατόν με εικόνα, τιμή και μάρκα.