Εισαγωγή/Ενημέρωση Προϊόντων Προμηθευτή με XML

Εισαγωγή/Ενημέρωση Προϊόντων Προμηθευτή με XML

Η εισαγωγή προϊόντων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να αποτελέσει μια αρκετά δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία παρ όλους τους αυτοματισμούς που προσφέρονται από ένα λογισμικό όπως το CS-Cart, όπως κλωνοποίηση, μαζική εισαγωγή ή εισαγωγή με excel αρχείο. Tα e shop πλέον διακινούν τεράστιο αριθμό προϊόντων και η άμεση εισαγωγή ή ενημέρωση των δεδομένων τους πολλές φορές είναι πολύ κρίσιμη.

Η λύση είναι η αυτόματη εισαγωγή και ενημέρωση των προϊόντων του καταστήματος απευθείας από τον προμηθευτή στο e shop σας .

 

Τι είναι το Import XML

Η υπηρεσία Import XML από Προμηθευτή αποτελείται από ένα πρόσθετο ΔΛΔ τον πυρήνα που χρειάζεται για να διαβάζει τα XML από τους προμηθευτές  και επιπλέον αυτού απαιτείται για κάθε XML μια εργασία προσαρμογής (πάντρεμα πεδίων XML και πεδίον καταστήματος, ενημέρωσή διαθεσιμότητάς κλπ) η οποία γίνεται από τον προγραμματιστή και ανάλογά τα πεδία που πρέπει να παντρευτούν  ή να ανοιχθούν εκ νέοι αν δεν υπάρχουν, η προσαρμογή κοστολογείται ανάλογα τη δυσκολία αλλά και τις απαιτούμενες ώρες.

Βέβαια το αρχείο του προμηεθυτή μπορεί να είναι εκτός από XML και Excel, CSV ακομή και Text File.

 

Τι Ενημερώνει το XML import

Κάθε e shop μπορεί να έχει απεριόριστα XML προμηθευτών (μόνο ο χώρος φιλοξενίας αποτελεί περιορισμό σε αυτό)

Πολλές φορές τα  αρχεία XML εκτός από τη περιγραφή τον τίτλο , την τιμή και τη διαθεσιμότητά έχουν και επιπλέον χαρακτηριστικά ανά προϊόν, όπως διαστάσεις, υλικά , χρήση κλπ οπότε πρέπει το XML import να μπορεί να ανοίγει αυτά τα χαρακτηριστικά όταν δε τα βρίσκει στο κατάστημα και μετά να τα ενημερώνει ανά προϊόν. Επιπλέον μπορεί ο προμηθευτής να έχει συγκεκριμένο λεκτικό στη διαθεσιμότητα, όταν για παράδειγμα είναι σε αναμονή παραλαβής το είδος, 

Το πρόσθετο μπορεί να εισάγει νέα προϊόντα σε μια ανενεργή κατηγορία, με το όνομα του Προμηθευτή, όπου ο διαχειριστής θα μπορεί αν θέλει να τα επεξεργάζεται και μετά να τα μετακινεί στην ανάλογη κατηγορία στο κατάστημα. Εναλλακτικά αν όλα τα είδη είναι μια κατηγορία από μόνα τους, για παράδειγμα Έπιπλα Εξωτερικού χώρου και δε απαιτείται κάποια επεξεργασία , τότε μπορούν να μπουν κατευθείαν στην ανάλογη κατηγορία ενεργά.

Το XML μπορεί να ενημερώνει οποία πεδία θέλει ο διαχειριστή του καταστήματος σε υπάρχοντα προϊόντα στο κατάστημα τα οποία είναι περασμένα χειροκίνητα (τα πιο κοινά πεδία είναι η ποσότητα, η τιμή, η διαθεσιμότητα) ενώ πεδία όπως η περιγραφή και ο τίτλος μπορεί να ρυθμιστεί να μην ενημερωθούν ξανά μετά την πρώτη εισαγωγή, αν για παράδειγμα έχετε κάνει κάποιες αλλαγές στους τίτλους για καλύτερο SEO και δε θέλετε να χάσετε αυτές τις αλλαγές. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο κωδικός είδους να είναι ο ίδιος με το XML του προμηθευτή στα είδη.

Τέλος ένα είδος που δεν υπάρχει στο XML σε επόμενη ενημέρωση, μπορεί να ρυθμιστεί να γίνει ανενεργό, κρυφό ή να μην συμβεί τίποτα. Το XML ενημερώνει τα προϊόντα, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, βάσει του SKU (κωδικός είδους) οπότε τυχόν είδη που υπάρχουν ήδη στο κατάστημα με τον ίδιο κωδικό, θα ενημερωθούν στα πεδία που έχουν επιλεχθεί να ενημερώνονται σε κάθε κύκλο ενημέρωσης.
Αν απαιτείται να έχουν διαφορετικό κωδικό (αν δεν είναι δυνατόν να αλλαχτούν οι κωδική στα είδη του e shop για παράδειγμα) υπάρχει η δυνατότητα να μπει ένα πρόθεμα μπροστά από κάθε SKU του προμηθευτή, στη μορφή SK-ΧΧΧΧ όπου XXX ο κωδικούς είδους από το XML του προμηθευτή.

Στα νέα προϊόντα το XML import εκτός από τα πεδία του XML που θα εισάγονται κάθε φορά, επιλέγει το ΦΠΑ που πρέπει να έχει το είδος αλλά και αν θα είναι ενεργό στο Skorutz XML ώστε να μην χρειάζεται να γίνει από το διαχειριστή χειροκίνητα σε κάθε προϊόν.

 

Επιπλέον Αυτοματισμοί

Υπάρχουν επιπλέον πρόσθετα που μπορούν να συνδυαστούν με το Import XML για καλύτερη ενημέρωση, όπως το Πρόσθετο Πολλαπλών Αποθηκών, όπου κάθε XML ενημερώνει συγκεκριμένη αποθήκη. άλλη άπω αυτά του φυσικοί καταστήματος, ώστε ένα είδος ήταν υπάρχει και στο κατάστημά, να μην αλλάξει ποσότητά στην αποθήκη, άλλα να ενημερώσει την αποθήκη του προμηθευτή ώστε το άθροισμα των 2 αποθηκών ν αποτελεί το σύνολο του είδους.

Υπάρχει επίσης το προσθέτω για την αντιστοίχηση κατηγοριών XML στις κατηγορίες του καταστήματος. Το πρόσθετο αυτό διαβάζει κάθε άφορα τις κατηγορίες που έχει το XML και τις παρουσιάζει σε μια λίστα μια μια , και ε κει μπορεί να αντιστοιχιστούν σε μια προϋπάρχουσα κατηγορία του καταστήματος .  

Τέλος είναι δυνατόν αν υπάρχει κάποια ειδική ανάγκη (πχ μια συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων να δέχεται μια επιβάρυνση ή μία έκπτωση) να κατασκευαστεί η συγκεκριμένη custom λειτουργία από εμάς, αρκεί να ξέρουμε ακριβώς πως θα λειτουργεί. Γνωρίζοντας τις προδιαγραφές μπορούμε να σας πούμε κόστος και χρόνο υλοποίησης

 

Το οφέλη εισαγωγής/ενημέρωσης προϊόντων με XML

Προφανώς και υπάρχουν πολλά οφέλη για ένα e shop όταν συνδεθεί με το XML ενός ή περισσοτέρων προμηθευτών.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα εκτοξεύει το περιεχόμενο του πραγματικά σε έναν τεράστιο αριθμό, αφού τα διαθέσιμα προϊόντα μπορούν άμεσα να φτάσουν ακόμη και σε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα με πολλές διαφορετικές κατηγορίες, κάτι που θα δώσει σε έναν επισκέπτη τη δυνατότητα αλλά και την ώθηση να πλοηγηθεί σε πολλά διαφορετικά είδη ή να επιλέξει μέσα από μια γκάμα με πιο εξειδικευμένα είδη για να καλύψει την ανάγκη του, λόγο της μεγάλης ποικιλίας που διαθέτει ένας προμηθευτής σας.

Για ένα νέο κατάστημα αυτό αποτελεί ίσως το πιο σημαντικό πλεονέκτημα αφού το κατάστημα είναι άμεσα γεμάτο και έτοιμο για πωλήσεις. Οπότε ο χρόνος που απαιτείται για να βγει στον αέρα ελαχιστοποιείται.

Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται άμεσα σε τζίρο για το ηλεκτρονικό κατάστημα, μεγαλύτερη παραμονή στο κατάστημα από τους επισκέπτες, και φυσικά αποτελεί ένα καλό παράγοντα SEO για τις μηχανές αναζήτησης αφού το κατάστημά έχει αρκετό περιεχόμενο.

Ακόμη ένα σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί η εξοικονόμηση σε ανθρωποώρες που απαιτούνται για το πέρασμα νέων προϊόντων, την ενημέρωση των τιμών και των αποθεμάτων. Και φυσικά πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψιν την αποφυγή των ανθρώπινων λαθών που δημιουργούνταν από μία χειροκίνητα καταχώρηση (Ορθογραφικά λάθη, παραλήψεις, λάθος χαρακτηριστικά, λάθος διαθεσιμότητά, παράλειψη περιγραφής κλπ)

Τέλος η πληροφόρηση του πελάτη για τη σωστή τιμή και τη σωστή διαθεσιμότητά είναι άμεση και κυρίως πραγματική, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα κατ’ αρχήν ευχαριστημένους πελάτες, αφού οι χρόνοι παράδοσης είναι πραγματικοί, ενώ βοηθάει και στην εξυπηρέτηση πελατών με το να ελαττώνει τις επικοινωνίες για θέματα παράδοσης αλλά και τα παράπονα για καθυστερήσεις ή αδυναμίας παράδοσης.
Αυτό με τη σειρά του μπορεί να σας φέρει θετικές κριτικές που είναι πολύ σημαντικές για τους επισκέπτες κατά τη διαδικασία αγοράς αλλά και για την Google ως ranking Factor.

Εφόσον υπάρχουν οι παραπάνω αυτοματισμοί (αποθήκη και απόθεμα ανά προμηθευτή, αντιστοίχηση κατηγοριών άλλα και διαθεσιμότητά ανά αποθήκη προμηθευτή) η εξοικονόμηση είναι ακόμη μεγαλύτερη.


Επικοινωνήστε μαζί χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας, αν έχετε απορίες ή ερωτήσεις.