e-Shop για Λευκά Είδη & Home Προϊόντα

Η  online αγορά λευκών ειδών και home προϊόντων παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερα την εποχή μετά τον Covid κατά την οποία δόθηκε χρόνος σε όλους να ασχοληθουν με το σπίτι τους λόγω των lockdown.

 Η δημιουργία ενός e-Shop αποτελεί μια ελκυστική επιχειρηματική ευκαιρία για όσους επιθυμούν να αξιοποιήσουν την αυξανόμενη ζήτηση σε αυτόν τον κλάδο,  αφού αποτελεί μια κερδοφόρα επιχειρηματική επιλογή, με οφέλη τόσο για τον επιχειρηματία όσο και για τον καταναλωτή. Ακολουθώντας τα κατάλληλα βήματα και επενδύοντας σε ποιοτικές υπηρεσίες, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα e-Shop που θα ανταγωνίζεται δυναμικά στην αγορά.

 

Πλεονεκτήματα e-Shop για Λευκά Είδη & Home Προϊόντα:

  • Μεγαλύτερο πελατολόγιο: Το e-Shop σας αγγίζει αγοραστές σε όλη την Ελλάδα, όχι μόνο στην περιοχή σας.
  • 24/7 λειτουργία: Το e-Shop σας είναι πάντα ανοιχτό για να δέχεται παραγγελίες.
  • Μειωμένα κόστη: Δεν χρειάζεται να νοικιάσετε φυσικό κατάστημα, μειώνοντας τα λειτουργικά σας έξοδα.
  • Ευκολία στη διαχείριση: Μπορείτε να διαχειριστείτε το e-Shop σας εύκολα από οπουδήποτε, μέσω ενός απλού web interface.

 

Κύριες Διαφορές e-Shop Λευκών Ειδών από Άλλα e-Shop

Τα e-Shop λευκών ειδών διαφέρουν από άλλα e-Shop σε διάφορους τομείς:

Λευκά είδη: εστιάζουν σε καθημερινά προϊοντα όπως πετσέτες, σεντόνια, κουβέρτες, μαξιλάρια, διακοσμητικά, κ.α.
Τα χαρακτηριστικά τους είναι πιο χειροπιαστά όπως υλικά, διαστάσεις, οδηγίες φροντίδας.
Ο καταναλωτής αιστιάζει στην αίσθηση, την αντοχή και όχι τόσο πολύ στη λειτουργικότητα ή τη σχέση ποιότητας-τιμής.
Η εξυπηρέτηση αφορά  ερωτήσεις για υλικά, διαστάσεις, φροντίδα αντι για τις λειτουργίες, επιστροφές, εγγυήσεις.
Το Marketing αφορά περισσότερο την εικόνα δλδ καλές φωτογραφίες, αλλά και τη διακόσμηση, προσφορές σε σετ, παρα σε  λειτουργίες, συγκριτικά, και νέες κυκλοφορίες.
 

Επομένως τα e-Shop λευκών ειδών έχουν μεν παρόμοια δομή με άλλα Eshop, αλλά έχονυ διαφορές στα είδη, τα χαρακτηριστικά, την εξυπηρέτηση και το marketing. 

 

 

Απαιτήσεις για την Κατασκευή e-Shop για Λευκά Είδη & Home Προϊόντα

1. Πλούσια γκάμα προϊόντων:

  • Πρέπει να περιλαμβάνει πετσέτες, σεντόνια, παπλώματα, κουβέρτες, μαξιλάρια, ριχτάρια, τραπεζομάντιλα, είδη μπάνιου, διακοσμητικά αλλά και μικορέπιπλα, είδη σκίασης και χαλία.
  • Πρέπει να έχει ποικιλία σε υλικά, χρώματα, σχέδια και μεγέθη για να καλύπτει όλες τις ανάγκες και προτιμήσεις.
  • Πρέπει να μπορεί να παρουσιάζει νέα προϊόντα και συλλογές, καθως και τάσεις σε τακτική βάση

2. Φιλική προς τον χρήστη πλοήγηση:

  • Πρέπει να εχει σαφείς κατηγορίες και υποκατηγορίες για εύκολη αναζήτηση.
  • Πρέπει να εχει  σύνθετα φίλτρα για να φιλτράροντια τα προϊόντα βάσει κριτηρίων όπως τιμή, χρώμα, μέγεθος, υλικό, κ.α.
  • Πρέπει να εχει διαθετει μια καλή λειτουργία εύρεσης για γρήγορη αναζήτηση συγκεκριμένων προϊόντων.

3. Πληροφορίες προϊόντων:

  • Πρέπει να έχει αναλυτικές περιγραφές για κάθε προϊόν, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών, των διαστάσεων, των υλικών και των οδηγιών φροντίδας.
  • Πρέπει να έχει Υψηλής ποιότητας φωτογραφίες από διάφορες οπτικές γωνίες καθώς και με τη χρήση του
  • Πρέπει να έχει δυνατότητα zoom στις φωτογραφίες για λεπτομερή προβολή.

4. Αξιόπιστες κριτικές πελατών:

  • Πρέπει να διαθέτει δυνατότητα στους πελάτες να γράφουν και να διαβάζουν κριτικές για τα προϊόντα.
  • Πρέπει να έχει τη δυνατότητα να ζητάει αυτόματα για μια κριτικη στο κατάστημα ή το προϊον με τά την αγορά για κάθε παραγγελία 

5. Εύκολες και ασφαλείς πληρωμές:

  • Πρέπει να έχει ποικιλία τρόπων πληρωμής, όπως πιστωτική κάρτα, χρεωστική κάρτα, PayPal, τραπεζική κατάθεση, αντικαταβολή, IRIS, αλλά και Buy now Pay Later (πχ 3 δόσεις στη χρεωστική)
  • Πρέπει ο επισκέπτης να νιώθει ασφαλής στις πληρωμές μέσω πιστοποιημένων μεθόδων αλλά και επεξήγησης της διαδικασίας..

6. Γρήγορη και πληροφοριακή αποστολή:

  • Πρέπει να έχει δυνατότητα επιλογής τρόπου αποστολής, όπως courier, πρακτορείο μεταφορών, παραλαβή από κατάστημα.
  • Πρέπει να έχει ενημέρωση για την πορεία της αποστολής μέσω email και SMS και ona page Tracking αποστολής.
  • Πρέπει να μπορεί να δημιουργήσει Courier Voucher Αποστολής απευθείας από την παραγγελία.

7. Άψογη εξυπηρέτηση πελατών:

  • Πρέπει να έχει ενημέρωση του πελάτη, με mail για όλα τα στάδια της παραγγελίας
  • Πρέπει να υπαρχει δυνατότητα επικοινωνίας μέσω email, τηλεφώνου , live chat.

8. Επιπλέον χαρακτηριστικά:

  • Να υπάρχει Blog με άρθρα και συμβουλές για την διακόσμηση του σπιτιού και την επιλογή λευκών ειδών.
  • Να υπάρχει  δυνατότητα δημιουργίας λογαριασμού για αποθήκευση αγαπημένων προϊόντων, ιστορικό παραγγελιών, κ.α.
  • Να υπάρχει Newsletter με ενημερώσεις για νέα προϊόντα, προσφορές και εκπτώσεις.
  • Να υπάρχει δυνατότητα διαχείρισης των αντικαταβολών μέχρι επιπέδου παραγγελίας
  • Να υπάρχει δυνατότητα προ΄θωησης των προΪόντων ακόμη και ανα κατηγρορία στα social media, όπως Facebook, Instagram αλλά και Google Merchant
  • Να είναι Συμορφωμένο με το GDPR και το Google Consnent Version 2
  • Να έχει δυνατότητες Upsell προϊόντων στο καλάθι
  • Να έχει τη δυνατότητα δηιμουργίας πακέτων προϊόντων
  • Να έχει τη δυνατότητα εισαγωγής και ενημέρωσης προϊόντων από προμηθευτές αυτόματα
  • Να έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με ERP για έυκολη έκδοση Απόδειξης /Τιμολογίου και άμεση ενημέρωση Mydata

 

Τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς

Δείτε μερικά δείγατα από δουλειές μας με eShop λευκών ειδών

 

Θεωρούμε ότι η δημιουργία ενός  e-Shop για λευκά είδη & home προϊόντων, αποτελεί μια κερδοφόρα επιχειρηματική επιλογή, με οφέλη τόσο για τον επιχειρηματία όσο και για τον καταναλωτή. Ακολουθώντας τα κατάλληλα βήματα και επενδύοντας σε ποιοτικές υπηρεσίες, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα e-Shop που θα ανταγωνίζεται δυναμικά στην αγορά.

Επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να συζητήσουμε πως θα κατασκευάσουμε μαζί ένα σωστό ηλεκτρονικό κατάστημα λευκών ειδών ή πως θα μεταφέρουμε το παλιό σας κατάστημα από μιά λλη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην βραβευμένη πλατφόρμα CS-Cart.

Συπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας εδώ και θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό!