Loading...

e-Shop για Φαρμακείο και Καλλυντικά

Το  e-shop για φαρμακευτικά είδη αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία ανάπτυξης, αν και απαιτεί προσεκτική προετοιμασία. Οι βασικές απαιτήσεις περιλαμβάνουν στρατηγικό σχεδιασμό για το κόστος και τις άδειες, ενώ είναι κρίσιμη η επιλογή του κατάλληλου ονόματος για την ενίσχυση της αξιοπιστίας. Η κατασκευή της ιστοσελίδας θα πρέπει να εστιάζει σε μια καθαρή, επαγγελματική εμφάνιση, που εμπνέει ασφάλεια και ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών. Έτσι, επιτυγχάνεται η προσέλκυση νέων πελατών και ενδυναμώνεται η σχέση με το υπάρχον πελατολόγιο.

 

Πλεονεκτήματα e-Shop για φαρμακείο & καλλυντικά:

  • Άμεση αναγνωρισιμότητα: Οι πελάτες του φυσικού φαρμακείου μπορούν να βρουν και να εμπιστευτούν το e-shop λόγω της υπάρχουσας σχέσης.
  • Διαρκής διαθεσιμότητα: Λειτουργεί 24/7, διευκολύνοντας άτομα που προτιμούν online αγορές.
  • Ευρύ κοινό: Χωρίς περιορισμούς περιοχής, εξυπηρετεί πελάτες από παντού.
  • Προσαρμογή στις σύγχρονες συνθήκες: Η αυξανόμενη εξοικείωση με τις online αγορές ενισχύει τη ζήτηση για e-shops.
  • Αίσθηση ασφάλειας: Ένα επαγγελματικό e-shop χτίζει την εμπιστοσύνη μέσω άρτιας εμφάνισης και λειτουργικότητας.

 

Κύριες Διαφορές e-Shop φαρμακειων από Άλλα e-Shop

  • Αυστηροί Κανονισμοί: Τα e-shops φαρμακείων υπόκεινται σε αυστηρούς κανονισμούς σχετικά με την πώληση φαρμακευτικών προϊόντων και συχνά απαιτούν άδειες.
  • Περιορισμένα Προϊόντα: Δεν μπορούν να πωλούν συνταγογραφούμενα φάρμακα, ενώ απαιτούν συγκεκριμένες πληροφορίες και συμβουλές για μη συνταγογραφούμενα.
  • Υποχρεωτική Ενημέρωση: Απαιτείται ειδική επισήμανση για την ασφαλή χρήση και τις οδηγίες του προϊόντος.
  • Εξειδικευμένη Εξυπηρέτηση: Συχνά χρειάζεται εκπαιδευμένο προσωπικό για να υποστηρίξει την πελατεία.
  • Ασφάλεια Δεδομένων: Οι συναλλαγές και οι πληροφορίες υγείας πελατών χρειάζονται αυξημένη ασφάλεια και συμμόρφωση με GDPR.

 

Απαιτήσεις για την Κατασκευή e-Shop για Λευκά Είδη & Home Προϊόντα

1. Πλούσια γκάμα προϊόντων:

  • Πρέπει να περιλαμβάνει όπως βιταμίνες, συμπληρώματα, ιατρικά βοηθήματα.αλλα και εποχικα ποριοντα οπως αντιηλιακα και κρεμες ενυδατωσης κλπ
  • Πρέπει να έχει ποικιλία σε συσκευασίες αλλα και εναλλακτικες οικονομοικες προτασεις για να καλύπτει όλες τις ανάγκες και προτιμήσεις.
  • Πρέπει να μπορεί να παρουσιάζει γρηγορα και ευκολα νέα προϊόντα και συλλογές, που κατα καιρους οι εταιρείες παρουασιάζουν

2. Φιλική προς τον χρήστη πλοήγηση:

  • Πρέπει να εχει σαφείς κατηγορίες και υποκατηγορίες για εύκολη αναζήτηση.
  • Πρέπει να εχει  σύνθετα φίλτρα για να φιλτράροντια τα προϊόντα βάσει κριτηρίων όπως τιμή, συσκευασια, συστατικα, χρηση κ.α.
  • Πρέπει να εχει διαθετει μια καλή λειτουργία εύρεσης για γρήγορη αναζήτηση συγκεκριμένων προϊόντων.

3. Πληροφορίες προϊόντων:

  • Πρέπει να έχει αναλυτικές περιγραφές για κάθε προϊόν, συμπεριλαμβανομένων των συστατικων, των συσκευασιων και των οδηγιών χρησης.
  • Πρέπει να έχει Υψηλής ποιότητας φωτογραφίες της συσκευασιας καθώς και εικονες με τη χρήση τους
  • Πρέπει να έχει δυνατότητα zoom στις φωτογραφίες για λεπτομερή προβολή.

4. Αξιόπιστες κριτικές πελατών:

  • Πρέπει να διαθέτει δυνατότητα στους πελάτες να γράφουν και να διαβάζουν κριτικές για τα προϊόντα.
  • Πρέπει να έχει τη δυνατότητα να ζητάει αυτόματα για μια κριτικη στο κατάστημα ή το προϊον με τά την αγορά για κάθε παραγγελία 

5. Εύκολες και ασφαλείς πληρωμές:

  • Πρέπει να έχει ποικιλία τρόπων πληρωμής, όπως πιστωτική κάρτα, χρεωστική κάρτα, PayPal, τραπεζική κατάθεση, αντικαταβολή, IRIS, αλλά και Buy now Pay Later (πχ 3 δόσεις στη χρεωστική)
  • Πρέπει ο επισκέπτης να νιώθει ασφαλής στις πληρωμές μέσω πιστοποιημένων μεθόδων αλλά και επεξήγησης της διαδικασίας..

6. Γρήγορη και πληροφοριακή αποστολή:

  • Πρέπει να έχει δυνατότητα επιλογής τρόπου αποστολής, όπως courier, πρακτορείο μεταφορών, παραλαβή από κατάστημα.
  • Πρέπει να έχει ενημέρωση για την πορεία της αποστολής μέσω email και SMS και ona page Tracking αποστολής.
  • Πρέπει να μπορεί να δημιουργήσει Courier Voucher Αποστολής απευθείας από την παραγγελία.

7. Άψογη εξυπηρέτηση πελατών:

  • Πρέπει να έχει ενημέρωση του πελάτη, με mail για όλα τα στάδια της παραγγελίας
  • Πρέπει να υπαρχει δυνατότητα επικοινωνίας μέσω email, τηλεφώνου , live chat.

8. Επιπλέον χαρακτηριστικά:

  • Να υπάρχει Blog με άρθρα και συμβουλές για την προσωπικη φροντιδα .
  • Να υπάρχει  δυνατότητα δημιουργίας λογαριασμού για αποθήκευση αγαπημένων προϊόντων, ιστορικό παραγγελιών, κ.α.
  • Να υπάρχει Newsletter με ενημερώσεις για νέα προϊόντα, προσφορές και εκπτώσεις.
  • Να υπάρχει δυνατότητα διαχείρισης των αντικαταβολών μέχρι επιπέδου παραγγελίας
  • Να υπάρχει δυνατότητα προώθησης των προϊόντων ακόμη και ανα κατηγρορία στα social media, όπως Facebook, Instagram αλλά και Google Merchant
  • Να είναι Συμορφωμένο με το GDPR και το Google Consnent Version 2
  • Να έχει δυνατότητες Upsell προϊόντων στο καλάθι
  • Να έχει τη δυνατότητα δημιουργίας πακέτων προϊόντων
  • Να έχει τη δυνατότητα εισαγωγής και ενημέρωσης προϊόντων από προμηθευτές αυτόματα
  • Να έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με ERP για έυκολη έκδοση Απόδειξης /Τιμολογίου και άμεση ενημέρωση Mydata

 

Τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς

Δείτε μερικά δείγατα από δουλειές μας με eShop λευκών ειδών

  • pharmeden.gr
  • pharmakeio-online.gr
  • dvcare.eu
  • aromatisou.gr

 

Θεωρούμε ότι η δημιουργία ενός  e-Shop για Φαρμακείο και Καλλυντικά, αποτελεί μια κερδοφόρα επιχειρηματική επιλογή, με οφέλη τόσο για τον επιχειρηματία όσο και για τον καταναλωτή. Ακολουθώντας τα κατάλληλα βήματα και επενδύοντας σε ποιοτικές υπηρεσίες, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα e-Shop που θα ανταγωνίζεται δυναμικά στην αγορά.

Επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να συζητήσουμε πως θα κατασκευάσουμε μαζί ένα σωστό ηλεκτρονικό κατάστημα λευκών ειδών ή πως θα μεταφέρουμε το παλιό σας κατάστημα από μιά λλη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην βραβευμένη πλατφόρμα CS-Cart.

Συπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας εδώ και θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό!