CS-Cart 4.12.1 με Βελτιώσεις στη Διαχείρηση & την Απόδοση

CS-Cart 4.12.1

Κυκλοφόρησε η Νεα έκδοση CS-Cart 4.12.1. Eίναι μια έκδοση που περιλαμβάνει βελτίωσεις στην επιφανεια εργασιας του διαχειριστη, και πολλες βελτιώσεις απόδοσης. Η πλήρης λίστα αλλαγών βρίσκεται στο changeslog επομένως εδώ θα καλύψουμε μόνο τις πιο σημαντικές αλλαγές.

Βελτιώσεις στα φίλτρα προϊόντων: συμπεριφορά και απόδοση

Στην έκδοση 4.12.1 βελτιώθηκε η συμπεριφορά των φίλτρων στη μερια των πελατών. . Υπάρχουν δύο αλλαγές που εγγυώνται μια πιο "ρευστή" εμπειρία::

  • Είναι πιο εύκολο να εφαρμόσετε πολλά φίλτρα. Προηγουμένως, μια επιλεγμένη παραλλαγή προϊόντος (για παράδειγμα, ένα επιλεγμένο τσεκμποξ με συγκεκριμένο χρώμα ή μέγεθος) πήγαινε στην κορυφή και η λίστα φίλτρων φορτωνόταν ξανα αμέσως. Ορισμένες παραλλαγές ή φίλτρα  εξαφανιζόντουσταν. Έπρεπε να εξετάσετε ξανά τη λίστα των φίλτρων.

Τώρα θα είναι πολύ πιο εύκολο να κάνετε κλικ στα φίλτρα που χρειάζεστε - τίποτα δεν θα παρεμβαίνει σε αυτό.

  • Τα φίλτρα λειτουργούν τώρα πιο γρήγορα. Ειναι πιθανότερο να παρατηρήσετε αυτήν την αλλαγή εάν έχετε δεκάδες χιλιάδες προϊόντα, πολλές παραλλαγές λειτουργιών και πολλά προϊόντα στην κατηγορία όπου ο πελάτης επιχειρεί να χρησιμοποιήσει ένα φίλτρο. Είναι επίσης αισθητό όταν ένας πελάτης επιλέγει μόνο ένα φίλτρο.

Οι δοκιμές έχουν δείξει διάφορες αυξήσεις στην απόδοση των φίλτρων, που κυμαίνονται από 1,5x έως 4x. Κατά μέσο όρο, το φιλτράρισμα στις περιγραφείσες συνθήκες έχει γίνει διπλάσιο. Για να γινει αυτο βελτιστοποιήθηκαν τα ερωτήματα SQL και προστέθηκε μια μερική προσωρινή αποθήκευση των αποτελεσμάτων φιλτραρίσματος.

Ευκολότερη δημιουργία χαρακτηριστικών προϊόντος (και επιλογών)

Μπορείτε τώρα να δημιουργήσετε χαρακτηρηστικά απευθείας από τη σελίδα επεξεργασίας προϊόντων. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα χρειάζεται πλέον να μεταβαίνετε σε άλλες σελίδες εάν συνειδητοποιήσετε ότι χρειάζεται κάποιο χαρακτηρηστικό που δεν διαθέτει ακόμη το κατάστημά σας. Προηγουμένως, έπρεπε να μεταβείτε αλλού, να δημιουργήσετε χαρακτηρηστικά και στη συνέχεια, να επιστρέψετε στη σελίδα επεξεργασίας προϊόντων για να τα εκχωρήσετε σε αυτά. Επιλογές ήταν ήδη δυνατόν να δημιουργηθούν από μια σελίδα προϊόντος. Ετσι γι 'αυτα, κατασκευάστηκε μια διεπαφή παρόμοια με αυτή των χαρακτηριστικών του προϊόντος.

Λάβετε υπόψη ότι τα χαρακτηρηστικά και οι επιλογές έχουν τώρα "Όνομα" και "Όνομα βιτρίνας". Το "Όνομα" σάς βοηθά να διακρίνετε χαρακτηρηστικά και επιλογές στον πίνακα διαχείρισης και το "Όνομα βιτρίνας" είναι ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζονται αυτές οι δυνατότητες και επιλογές στους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο, το ίδιο χαρακτηριστικό μπορεί να ονομαστεί "Μέγεθος (παπούτσια)" στον πίνακα διαχείρισης και απλώς "Μέγεθος" στη βιτρίνα.

Βελτιωμένη δημιουργία παραλλαγών προϊόντων

Μια παρόμοια βελτίωση έγινε για τις παραλλαγές προϊόντων. Τώρα, εάν θέλετε να δημιουργήσετε γρήγορα πολλά προϊόντα που διαφέρουν σε χρώμα ή μέγεθος, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καθορίσετε τα επιθυμητά χρώματα και μεγέθη στην καρτέλα "Παραλλαγές" της σελίδας επεξεργασίας προϊόντων.

Προηγουμένως, έπρεπε να αντιστοιχίσετε πρώτα ένα χρώμα και μέγεθος στο προϊόν και να αποθηκεύσετε τις αλλαγές. Και τότε θα πρέπει να επιλέξετε τα επιθυμητά χρώματα και μεγέθη από όλους τους πιθανούς συνδυασμούς. Αυτό ήταν άβολο και πολυ απαιτητικό σε πόρους, όταν υπήρχαν πολλοί πιθανοί συνδυασμοί.

Ευκολότερη διαμόρφωση μεθόδου αποστολής

Προηγουμένως, η διαμόρφωση των μεθόδων αποστολής ήταν μάλλον περίπλοκη. Η ρύθμιση της δωρεάν αποστολής για μια συγκεκριμένη περιοχή δεν ήταν καθόλου ευέλικτη. Ήταν επίσης δυνατή η προσθήκη επιπλέον χρεώσεων για αποστολή σε πραγματικό χρόνο, αλλά στη διεπαφή δεν ήταν φανερό πως θα μπρούσε αυτό να γίνει.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στην έκδοση 4.12.1 έχει γίνει επεξεργασία εκ νέου στη διαμόρφωση της μεθόδου αποστολής. Εδώ είναι οι κύριες βελτιώσεις

  • Είναι πιο εύκολο να δείτε πού θα είναι διαθέσιμη μια συγκεκριμένη μέθοδος αποστολής. Απλώς μεταβείτε στην καρτέλα Χρόνος και τιμές αποστολής. Εάν δείτε μια περιοχή τιμών, τότε η μέθοδος αποστολής θα προσφέρεται σε αυτήν την περιοχή τιμών. Λάβετε υπόψη ότι μια μέθοδος αποστολής σε πραγματικό χρόνο ενδέχεται επίσης να μην εμφανίζεται στο ταμείο εάν δεν αποστέλλεται στον καθορισμένο προορισμό.
  • Είναι πιο εύκολο να δείτε τις τιμές αποστολής για κάθε περιοχή τιμών. Κάθε περιοχή τιμών μπορεί τώρα να έχει ένα σταθερη βασικη τιμη που δεν εξαρτάται από οποιεσδήποτε συνθήκες. Οι μέθοδοι αποστολής σε πραγματικό χρόνο υπολογίζουν αυτόματα τη βασική τιμή. Οι Καταστασεις σάς επιτρέπουν να καθορίσετε επιπλέον χρεώσεις και εκπτώσεις για τη βασική τιμή. Εάν η βασική τιμή είναι 0 και δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις, τότε η αποστολή σε αυτήν την περιοχή θα είναι δωρεάν.
  • Τώρα μπορείτε να αποκρύψετε μεθόδους αποστολής σε πραγματικό χρόνο σε ορισμένες περιοχές. Για παράδειγμα, εάν κάνετε εσεις την αποστλή τοπικά (με ιδια μεσα) και χρησιμοποιείτε εταιρείες μεταφορών μόνο για παραδόσεις σε άλλες περιοχές ή χώρες, μπορείτε τώρα να ρυθμίσετε το CS-Cart με αυτόν τον τρόπο. Απλώς καταργήστε την περιοχή τοπικών τιμών από τις ρυθμίσεις μιας μεθόδου αποστολής σε πραγματικό χρόνο και η μέθοδος δεν θα προσφερθεί τοπικά.

Αόρατη προστασία κατά των bot (Google reCAPTCHA v3)

Το Google reCAPTCHA είναι μια υπηρεσία που προστατεύει τον ιστότοπό σας από bots. Πριν από την έκδοση 4.12.1, το CS-Cart χρησιμοποίησε το reCAPTCHA v2. Ζητουσε από τους πελάτες να επιλέξουν το πλαίσιο ελέγχου "Δεν είμαι ρομπότ". Εάν η Google είχε αμφιβολίες, ζουσε επίσης από τον πελάτη να επιλέξει εικόνες με λεωφορεία, ποδήλατα, διαβάσεις κ.λπ.

Ξεκινώντας με την έκδοση 4.12.1, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το reCAPTCHA v3. Δεν ζητά καν από τους πελάτες να επιλέξουν το πλαίσιο ελέγχου. Αντίθετα, εμφανίζει απλώς ένα μήνυμα σφάλματος όταν υπάρχει η υποψία οτι ένας «πελάτης» είναι bot.

Σε περίπτωση που ανησυχείτε ότι ορισμένοι πελάτες ενδέχεται να θεωρηθούν bots, οι ρυθμίσεις του πρόσθετου σάς επιτρέπουν να ορίσετε πόσο σκληρό θα είναι το reCAPTCHA v3. Το παλιό Google reCAPTCHA v2 είναι ακόμα διαθέσιμο. Εξαρτάται από εσάς πού και ποια reCAPTCHA θα χρησιμοποιήσετε (εάν υπάρχει) Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να αποκτήσετε ξεχωριστά κλειδιά για v2 και v3 reCAPTCHA. Μάθετε περισσότερα στην τεκμηρίωσή

Σχετικές ειδοποιήσεις για το προσωπικό σας

Μπορείτε τώρα να αποφασίσετε ποιες ειδοποιήσεις θα στελνετε και σε ποιον. Για παράδειγμα, εάν έχετε μέλη του προσωπικού που χειρίζονται παραγγελίες και δεν θέλετε να λαμβάνουν δικες σας ειδοποιήσεις, τότε μπορείτε να το ορίσετε. Ή μπορείτε να στείλετε αυτές τις ειδοποιήσεις σε μια αποκλειστική διεύθυνση email. Για να το ρυθμίσετε, μεταβείτε στην επιλογή Διαχείριση → Ειδοποιήσεις → Ειδοποιήσεις διαχειριστή

Αλλαγή σε SEO και πολλές γλώσσες

Αυτή είναι μια μικρή αλλαγή, αλλά πιστεύουμε ότι είναι σημαντικη και πρέπει να ανακοινωθεί. Είναι κάτι που έχει ζητηθεί από πολλούς πελάτες, μετά από συστάσεις από τα συνεργαζόμενα SEO agencies.

Προηγουμένως, εάν εμφανίζατε γλώσσες στη διεύθυνση URL, θα εφαρμοζόταν σε όλες τις γλώσσες του καταστήματός σας. Για παράδειγμα, θα έχετε:

Στην έκδοση 4.12.1, αυτή η συμπεριφορά έχει αλλάξει. Η παραπάνω διεύθυνση URL θα μετατραπεί σε:

Αυτή η αλλαγή θα συμβεί αυτόματα κατά την αναβάθμιση. Το CS-Cart θα προσθέσει αυτόματα τις ανακατευθύνσεις από τα παλιά URL στα νέα.

Άλλες Βελτιώσεις

  • Βελτίωση Απόδοσης. Οι σελίδες προϊόντων λειτουργούν τώρα πιο γρήγορα, καθώς ζητούνται πλέον μαζικά τα χαρακτηριστικά. Επίσης, υπάρχουν μερικές βελτιώσεις στη διαδικασία προσωρινής αποθήκευσης. Για παράδειγμα, τώρα τα χαρακτηριστικά SEO παραλλαγής προϊόντος αποθηκεύονται προσωρινά και ανακτώνται πιο γρήγορα.
  • Εισαγωγή συνημμένων αρχείων. Τώρα μπορείτε να εισαγάγετε συνημμένα (όπως οδηγίες κ.λπ.) μαζί με προϊόντα όπως περιγράφεται στην τεκμηρίωση. Το πιο σημαντικό, η εισαγωγή προϊόντων σάς επιτρέπει τώρα να αποθηκεύετε συνημμένα αλλού (όχι στον διακομιστή του καταστήματός σας) και να εξοικονομείτε χώρο στο δίσκο..
  • Πεδίο προφίλ «Αρχείο». Τώρα μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πεδίο προφίλ που επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν αρχεία. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε B2B ή marketplaces, όπου ίσως θέλετε οι πελάτες ή οι πωλητές να ανεβάζουν ορισμένα έγγραφα.
  • "Παραγγελία ως πληρωμένη " για την κατάσταση της παραγγελίας. Προηγουμένως, το CS-Cart θεωρούσε ότι πληρώθηκαν μόνο παραγγελίες με την κατάσταση Ολοκληρωμένες (C) και Επεξεργασμένες (P) Τώρα μπορείτε να θεωρήσετε οποιαδήποτε κατάσταση παραγγελίας πληρωμένη και θα επηρεάσει ανάλογα και τα στατιστικά στοιχεία.
  • Οι λίστες χαρακτηριστικών προϊόντων, χρηστών και περιοχών αξιολόγησης μοιάζουν τώρα με τη λίστα προϊόντων. Επιλέγετε ένα αντικείμενο (ή πολλά αντικείμενα), βλέπετε τη λίστα των διαθέσιμων ενεργειών. Με αυτόν τον τρόπο, δεν χρειάζεται να αναζητήσετε ενέργειες σε ένα μη σχετικό μενού με το γρανάζι. Σε κινητές συσκευές, το μενού περιβάλλοντος κολλά στο επάνω μέρος της οθόνης και σας βοηθά να παρακολουθείτε εάν κάποιο από τα στοιχεία της λίστας είναι ακόμα επιλεγμένο.
  • Τώρα μπορείτε να επεξεργαστείτε διατάξεις στη βιτρίνα (οχι μονο στη διαχειριση) για την αρχική σελίδα, τη σελίδα προϊόντος και τη σελίδα κατηγορίας. Μεταβείτε στο Σχεδίαση → Θέματα και κάντε κλικ στο κουμπί Επεξεργασία διάταξης επί τόπου για να το δοκιμάσετε Ο επεξεργαστής διάταξης στον πίνακα διαχείρισης μπορεί να κάνει περισσότερα από ό, τι στη βιτρίνα. Για παράδειγμα, μπορείτε να μετακινήσετε ένα μπλοκ στη βιτρίνα μόνο στο κοντέινερ του (επάνω πλαίσιο, κεφαλίδα, περιεχόμενο, υποσέλιδο). Ωστόσο, το πλεονέκτημα της επεξεργασίας μιας διάταξης στο κατάστημα είναι ότι μπορείτε να φτάσετε στις ρυθμίσεις ενός συγκεκριμένου μπλοκ χωρίς να το αναζητήσετε στον πίνακα διαχείρισης.
  • Επιλογή βιτρίνων και γλωσσών στον πίνακα διαχείρισης σε κινητές συσκευές. Ο πίνακας διαχειριστή σε κινητές συσκευές εμφανίζει τώρα το κουμπί εναλλαγής μεταξύ βιτρινών καταστημάτων (εάν έχετε πολλα από αυτα). Η επιλογή μιας γλώσσας του πίνακα διαχείρισης αλλάζει επίσης τη γλώσσα του επεξεργασμένου περιεχομένου (μόνο σε κινητές συσκευές · οι μεγαλύτερες οθόνες εξακολουθούν να εμφανίζουν δύο επιλογείς γλώσσας).
  • Κατάργηση συνδυασμών επιλογών. Οι παραλλαγές προϊόντων εξυπηρετούν ακριβώς τον ίδιο σκοπό και συνήθως το κάνουν καλύτερα. Γι 'αυτό καταργούνται πληρως οι συνδυασμοί επιλογών ως εργαλείο παρακολούθησης αποθέματος και αλλάζει η κύρια εικόνα ενός προϊόντος. Ωστόσο, οι επιλογές προϊόντων παραμένουν ως εργαλείο για την αλλαγή της τιμής και του βάρους του προϊόντος ανάλογα με την επιλογή που έχει επιλεχθεί.
  • Κανόνες για πρόσθετα τρίτων. Για να διευκολύνουμε τη διεπαφή, απαγορεύσαμε τα πρόσθετα (συμπεριλαμβανομένου και του CS-Cart) να δημιουργύν ένα νέο μενού όπως Παραγγελίες, Προϊόντα, Πελάτες κ.λπ. Οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις που είχαν ήδη αυτά τα μενού δεν θα επηρεαστούν. 
  • Νέο πρόσθετο "Κέντρο βοήθειας". Το πρόσθετο αυτό προσθέτει ένα κουμπί ερωτηματικού σε ορισμένες από τις σελίδες του πίνακα διαχείρισης. Το κουμπί ανοίγει την ενότητα "Βοήθεια" με την τεκμηρίωση που σχετίζεται με την έκδοσή σας. Εάν εμφανιστεί ένα νέο σημαντικό άρθρο τεκμηρίωσης ή βίντεο, θα το δείτε στην ενότητα Βοήθεια.
  • Μεγαλύτερα πλαίσια ελέγχου στον πίνακα διαχείρισης. Μπορεί να φαίνεται σαν μια μικρή βελτίωση, αλλά λήφθηκαν παράπονα ότι ήταν εύκολο να χαθεί ένα πλαίσιο ελέγχου όταν ήταν τσεκαρισμένο. Τώρα τα πλαίσια ελέγχου είναι μεγαλύτερα και ευκολότερα στη χρήση. Φαίνονται επίσης καλύτερα.

 

Πως θα αποκτήσετε το CS-Cart 4.12.1?

Οπως παντα με 2 τρόπους:

1. Εάν η άδεια σας είναι ακόμα ενεργή, ελέγξτε τη διαθέσιμη αναβάθμιση στο μενου Διαχείρηση → Κέντρο Αναβάθμισης στον πίνακα διαχειριστή σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της πρώτης εβδομάδας , θα διανέμονται τα πακέτα αναβάθμισης σε παρτίδες, έτσι ώστε να μην επιβαρύνει τους διακομιστές μας. Μετά την πρώτη εβδομάδα, θα ανοίξει πλήρως η κατανομή αναβάθμισης. Έτσι, αν δεν μπορείτε να δείτε τις διαθέσιμη αναβάθμιση στο κέντρο Αναβάθμισης σας τώρα, ελέγξτε το παλι αργότερα. Αν έχει λήξει η αναβάθμιση της συνδρομής σας, τοτε πρέπει να την παρατείνετε για άλλο ένα έτος.


2. Αν κατασκευάζετε νέο κατάστημα τότε μπορείτε να το κατεβάσετε απο έδω, και να αγοράσετε μια άδεια απο το κατάστημά μας.