CS-Cart 4.11.1 με Warehouses και άλλες Βελτιώσεις

 

Κυκλοφόρησε η νεα έκδοση CS-Cart 4.11.1. Το άρθρο αυτό καλύπτει τις κυριότερες αλλαγές, ενω μπορείτε να δείτε όλες τις αλλαγές στο changeslog

 

Warehouses: Ξεχωριστό απόθεμα για κάθε Τοποθεσία

Προηγουμένως, ένα προϊόν είχε μόνο ένα πεδίο για ποσότητα. Αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά για μια επιχείρηση. Μπορεί να υπάρχουν πολλά μαγαζιά και να μην έχουν όλα κάθε προϊόν σε απόθεμα. Ένας προμηθευτής μπορεί να έχει το προϊόν, αλλά θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να το φτάσετε στο κατάστημα ή να το στείλετε.

Το νέο Warehouses [Beta] στο CS-Cart Ultimate και στο Multi-Vendor Ultimate ενημερώνει τους πελάτες για τέτοια πράγματα. Δείτε τι μπορεί να κάνει το add-on:

  • Δείξτε στους πελάτες σας ποια από τα offline καταστήματα σας διαθέτουν το προϊόν. Αν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, ενημερώστε τους πελάτες για το πόσο σύντομα μπορεί να φθάσει από άλλο κατάστημα ή αποθήκη μετά από παραγγελία.
     

  • Προειδοποίηση των πελατών για τη μετακίνηση ενός προϊόντος από ένα συγκεκριμένο κατάστημα ή αποθήκη αν απαιτηθεί ιδιαίτερα μεγάλος χρόνος. Αυτές οι πληροφορίες εμφανίζονται στον κατάλογο προϊόντων, στη σελίδα του προϊόντος και στο καλάθι.
     
  • Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες δεν παραγγέλνουν περισσότερα προϊόντα από αυτά που μπορείτε να τα παραδώσετε. Για παράδειγμα, αν έχετε αποθήκες σε 2 Πόλεις, πιθανώς να μην μετακινείτε τα προϊόντα από τη μια πόλη στην άλλη. Μπορείτε να διαμορφώσετε τις αποθήκες σας έτσι ώστε οι πελάτες της μίας Πόλης να βλέπουν μόνο τα προϊόντα από την αποθήκη αυτής ως "In stock". Αυτό επιτυγχάνεται επιλέγοντας τις περιοχές τιμών στις οποίες ένα κατάστημα ή αποθήκη μπορεί να μεταφέρει προϊόντα.
  • Ορίστε διαφορετική προτεραιότητα των αποθηκών, ανάλογα με το πού βρίσκεται ο πελάτης. Με αυτόν τον τρόπο, εάν ο αγοραστής σας είναι στην Πολή 1, τα προϊόντα θα ληφθούν πρώτα από τις αποθήκες της Πόλης 1 πρώτα, και από τις αποθήκες της Πολης 2 μετά. Μπορείτε αυτό να το ορίσετε στις ρυθμίσεις τιμών περιοχών.

Θα έχετε τη δυνατότητα να μετατρέψετε τα σημεία παραλαβής από το πρόσθετο των Καταστημάτων και Σημείων παραλαβής (που εμφανήστηκε στο 4.10.1) σε Καταστήματα και αποθήκες.

  • Ένα κατάστημα είναι ένας φυσικός χώρος όπου οι πελάτες αγοράζουν προϊόντα ή παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους.
  • Μια αποθήκη είναι ένας τόπος όπου αποθηκεύετε προϊόντα, αλλά οι πελάτες δεν γνωρίζουν γι 'αυτό. Εάν λάβετε ένα προϊόν από πολλούς προμηθευτές (εννοούμε τους πραγματικούς προμηθευτές εδώ, και όχι το πρόσθετο "Προμηθευτές" στο CS-Cart), τότε ένας προμηθευτής μπορεί επίσης να θεωρηθεί αποθήκη.
     


Κάθε σελίδα επεξεργασίας προϊόντος θα εμφανίσει την καρτέλα Ποσότητα, με διαφορετική ποσότητα για κάθε κατάστημα και αποθήκη. Το σύνολο των αποθηκών εμφανίζεται στο πεδίο ποσότητα στα Γενικά του Προϊόντος. Μπορείτε επίσης να ενημερώσετε τις ποσότητες σε καταστήματα και αποθήκες μέσω εξαγωγής και εισαγωγής.

Δείτε την τεκμηρίωση αλλά και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αποθήκες και τον τρόπο λειτουργίας τους.

 

Βελτιώσεις για διαχειριστές

  • Όλο τα περιεχόμενα στο CS-Cart εμφανίζεται σε μπλοκ και μερικά από αυτά μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν σε πολλές σελίδες. Για να διευκολυνθεί η διαχείριση των μπλοκ, δημιουργήθηκε μια νέα σελίδα στο μενου: Σχεδίαση → Διάταξη → Διαχείριση μπλοκ.
    Εμφανίζει όλα τα μπλοκ που έχει το κατάστημά σας, που εμφανίζονται και πόσες φορές χρησιμοποιούνται. Η σελίδα σας επιτρέπει επίσης να αναζητήσετε μπλοκ συγκεκριμένου τύπου ή σε ένα συγκεκριμένο μέρος.

    Η σελίδα αυτη είναι ιδιαίτερα χρήσιμη τώρα που μπορείτε να εισάγετε blocks με προϊόντα σε άρθρα blog (χαρακτηρηστικό που εμφανίστηκε στην εκδοση 4.10.3).
     
  • Προηγουμένως, η λίστα των πρόσθετων είχε δύο καρτέλες. Θα έπρεπε να μεταβείτε στη δεύτερη καρτέλα για να εγκαταστήσετε ένα πρόσθετο που λείπει. Αυτό δεν ήταν βολικό και κάποιοι διαχειρσιτές ίσως δεν γνώριζαν ότι υπήρχαν περισσότερα add-ons στο CS-Cart από αυτά που είχαν εγκαταστθεί από προεπιλογή.

    Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έγινε επεξεργαστία στη λίστα προσθέτων. Τώρα όλα τα πρόσθετα βρίσκονται σε μία λίστα :
     
  • Συνεχίζεται η ανάπτυξη του Κέντρο ειδοποιήσεων. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί τελικά ένα μόνο μέρος όπου μπορείτε να διαχειριστείτε όλες τις ειδοποιήσεις (μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αναδυόμενα μηνύματα κλπ.) που εμφανίζονται ή στέλνονται στους διαχειριστές, τους πελάτες και τους πωλητές από το CS-Cart και το Multi-Vendor.
    Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μετακινηθηκε στη διαχείριση προτύπων και εγγράφων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο μενου Διαχείριση → Ειδοποιήσεις.
  • Προηγουμένως, ήταν δύσκολο να εξάγετε προϊόντα από το CS-Cart εάν χρειαζόταν να εξάγετε μόνο ένα μέρος αυτών. Ακόμα κι αν η αναζήτηση σας έβρισκε αυτά τα προϊόντα, θα έπρεπε να τα επιλέξετε όλα ένα ένα. Τα αποτελέσματα αναζήτησης δεν εμφάνιζαν όλα τα προϊόντα ταυτόχρονα, συνεπώς χρειαζόταν να αυξήσετε τον αριθμό των προϊόντων που εμφανίζονταν. Ακόμη και αυτό δεν βοηθούσε όταν έπρεπε να εξάγετε περίπου 1.000 προϊόντα, αφου η σελίδα απαιτούσε πολύ χρόνο για φόρτωση.

    Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο προστέθηκε το  "Εξαγωγη Προϊοντων που Βρεθηκαν" στο κουμπί εργαλείων. Εξάγει όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης σε ένα αρχείο CSV.
     
  • Προηγουμένως, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το Facebook Analytics, χρειαζόσασταν ένα πρόσθετο τρίτου κατασκευαστή. Αλλά τώρα υπάρχει το πρόσθετο Facebook Pixel που συνοδεύει το CS-Cart από προεπιλογή. Είναι ένα εργαλείο για την παρακολούθηση της δραστηριότητας των πελατών στον ιστότοπό σας και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισής σας στο Facebook και το Instagram.

    Επί του παρόντος, η ενσωμάτωση προεπιλεγμένων εικονοστοιχείων μπορεί να παρακολουθεί τις προβολές σελίδων, να προσθέτει προϊόντα στο καλάθι και τοποθετημένες παραγγελίες.

 

Βελτιώσεις για πελάτες

  • Προηγουμένως, εάν ένας πελάτης δεν είχε συνδεθεί και προσπαθούσε να ολοκληρώσει μια παραγγελία στο ταμείο με ένα email που υπήρχε ήδη στη βάση του καταστήματος, εμφανιζόταν ένα μήνυμα σφάλματος. Δεν βοηθούσε στην ολοκλήρωση των παραγγελιών αυτό.
     

Τώρα προσφέρεται στον πελάτη η δυνατότητα να συνδεθεί αντ 'αυτού. χωρίς να χρειαζεται να θυμάται τον κωδικό πρόσβασης. Εάν ο πελάτης πιέσει ένα κουμπί, θα απσταλεί ένας μοναδικός κωδικός για μια μονο χρηση, για τη σύνδεση με το mail του .
 

  • Προστέθηκε ένα νεό πρόσθετο που ονομάζεται Ask Seller a Question. Επιτρέπει στους πελάτες να υποβάλλουν μια ερώτηση από τη σελίδα οποιουδήποτε προϊόντος.

    Οι διαχειριστές απαντούν στις ερωτήσεις στο μενού Πελάτες → Κέντρο μηνυμάτων . Οι πελάτες λαμβάνουν ειδοποίηση σχετικά με μια απάντηση μέσω email και μπορούν να τη δουν στο πλαίσιο Ο Λογαριασμός μου → Μηνύματα.
     

 

Πως θα αποκτήσετε το CS-Cart 4.11.1?

Οπως παντα με 2 τρόπους:

1. Εάν η άδεια σας είναι ακόμα ενεργή, ελέγξτε τη διαθέσιμη αναβάθμιση στο μενου Διαχείρηση → Κέντρο Αναβάθμισης στον πίνακα διαχειριστή σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της πρώτης εβδομάδας , θα διανέμονται τα πακέτα αναβάθμισης σε παρτίδες, έτσι ώστε να μην επιβαρύνει τους διακομιστές μας. Μετά την πρώτη εβδομάδα, θα ανοίξει πλήρως η κατανομή αναβάθμισης. Έτσι, αν δεν μπορείτε να δείτε τις διαθέσιμη αναβάθμιση στο κέντρο Αναβάθμισης σας τώρα, ελέγξτε το παλι αργότερα. Αν έχει λήξει η αναβάθμιση της συνδρομής σας, τοτε πρέπει να την παρατείνετε για άλλο ένα έτος.


2. Αν κατασκευάζετε νέο κατάστημα τότε μπορείτε να το κατεβάσετε απο έδω, και να αγοράσετε μια άδεια απο το κατάστημά μας.