CS-Cart 4.8.1 με βελτιώσεις στη Διαχείριση

CS-Cart 4.8.1 με βελτιώσεις στη Διαχείριση

Οι περισσότερες βελτιώσεις στο CS-Cart 4.8.1 θα παραμείνουν αόρατες από τους πελάτες, αλλά θα διευκολύνουν τη ζωή του διαχειριστή.

1. To Responsive admin panel δεν είναι πλέον ένα πρόσθετο, αλλά πλέον μέρος του πυρήνα. Εάν έχετε ενεργοποιήσει το πρόσθετο "Responsive admin panel" (Beta) όταν θα κάνετε αναβάθμιση σε 4.8.1, ο διαχειριστικός πίνακας θα είναι Responsive από προεπιλογή πλέον.

To Responsive admin panel δεν είναι πλέον ένα πρόσθετο

Το μη responsive admin panel παραμένει, αλλά ως  add-on με το όνομα Old Admin Panel. Το πρόσθετο έρχεται με το CS-Cart, αλλά θα εγκατασταθεί από προεπιλογή μόνο για όσους δεν χρησιμοποίησαν το Responisve admin panel όταν ξεκινήσoυν την αναβάθμιση. Μπορείτε πάντα να απενεργοποιήσετε το παλιό πρόσθετο Admin Panel για να μεταβείτε στον σύγχρονο Responsive πίνακα διαχείρισης.

2. Το Πρόσθετο Προηγμένη εισαγωγή προϊόντων(Beta) είναι πλεον εγκατεστημένο και ενεργό από προεπιλογή.Μετά την αναβάθμιση, θα διαπιστώσετε ότι το μενου Διαχείριση → Εισαγωγή δεδομένων → Προϊόντα οδηγεί στη νέα εισαγωγή Προϊόντων. Ο παλιός τρόπος εισαγωγής προϊόντος παραμένει, αλλά τώρα χαρακτηρίζεται ως Προϊόντα (Υπό κατάργηση).

Έχει προγραμματιστεί η νέα εισαγωγή  να χειρίζεται καλύτερα τα μεγάλα αρχεία με πολλά προϊόντα και επίσης να μπορει να διαβάζει πιο σύνθετα αρχεία XML με βαθύτερη δομή. Αν δεν έχετε χρησιμοποιήσει ακόμα την προηγμένη εισαγωγή, ανατρέξτε στην τεκμηρίωση ή στο παρακάτω βίντεο:

3. Τo πρόσθετο συμόρφωσης GDPR (EU)  που βοηθά το κατάστημα σας να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα έχει βελτιωθεί:

  • Στην προηγούμενη έκδοση, το πρόσθετο επέτρεπε να καθορίσετε το όνομα της εταιρείας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για θέματα που σχετίζονται με GDPR στις ρυθμίσεις του. Αυτά τα δεδομένα αντικαταθηστούσαν το [email] και [company] στις ειδοποιήσεις σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Αλλά αυτή η προσέγγιση δεν υποστήριζε πολλαπλα καταστήματα.

    Στην έκδοση 4.8.1, αυτές οι ρυθμίσεις αφαιρέθηκαν από το πρόσθετο, και τα δεδομένα λαμβάνονται πλέον απευθείας από την εταιρική επωνυμία και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του τμήματος χρηστών του αντίστοιχου καταστήματος (ή από τις Ρυθμίσεις → Εταιρεία).

    Τo πρόσθετο συμόρφωσης GDPR (EU)

  • Η ρύθμιση αν θα εμφανίζεται ή όχι στους πελάτες μια ειδοποίηση σχετικά με τα cookies έχει μετακινηθεί από τις Ρυθμίσεις → Ρυθμίσεις ασφαλείας στο πρόσθετο GDPR.

    Προηγουμένως μπορούσατε είτε να εμφανίσετε είτε να μην εμφανίσετε την ειδοποίηση (τα cookies είχαν οριστεί με τον ίδιο τρόπο). Τώρα υπάρχει επίσης ένας τρόπος να ζητήσετε ρητή συγκατάθεση για τα cookies, πριν να μπορέσει ο πελάτης να εισέλθει στον ιστότοπο και φορτωθούν τα cookies.

    Τo πρόσθετο συμόρφωσης GDPR (EU) 2

  • Προηγουμένως, οι πελάτες έπρεπε να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να ζητήσουν την κατάργηση του λογαριασμού τους ή ενός αντιγράφου των δεδομένων τους σε μορφή XML. Ωστόσο, το GDPR απαιτεί να είναι εύκολο να αποσύρει τη συγκατάθεσή του για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, όπως είναι και να την δώσει.

     

    Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχει προστεθέι ένα μπλοκ που επιτρέπει στους πελάτες να ζητούν τα δεδομένα τους ή την κατάργησή τους με μερικά κλικ. Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το αίτημα θα αποσταλεί αυτόματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του τμήματος χρηστών και θα μπορείτε να δράσετε σε αυτό.

    Λάβετε υπόψη ότι αυτό το μπλοκ δεν θα εμφανιστεί αυτόματα στο κατάστημά σας μετά την αναβάθμιση. Για να εμφανιστούν τα κουμπιά αυτά , θα χρειαστεί να προσθέσετε το μπλοκ GDPR στη σελίδα Layout των Προφίλ στην ενότητα Design → Layouts. Ίσως θελήσετε επίσης να ενημερώσετε τις ειδοποιήσεις επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων σας για να δείξετε ότι τώρα υπάρχει ένας ευκολότερος τρόπος για να αποσύρετε τη συγκατάθεση από το να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
    Τo πρόσθετο συμόρφωσης GDPR (EU) 3

4. Συμπεριλαμβάνεται πλέον η λειτουργία Drag and Drop (Σύρετε και ρίξτε) των εικόνες των προϊόντων : μπορείτε τώρα να φορτώσετε πολλές εικόνες για ένα προϊόν ταυτόχρονα απλά με σύρσιμο και απόθεση τους. Επίσης, η κύρια εικόνα και οι πρόσθετες εικόνες ενός προϊόντος βρίσκονται στην ίδια καρτέλα τώρα.

Συμπεριλαμβάνεται πλέον η λειτουργία Drag and Drop (Σύρετε και ρίξτε) των εικόνες των προϊόντων :

5. Έχει προστεθεί η δυνατότητα επιλογής της παραλλαγής προϊόντος που πρέπει να εμφανίζεται ως προεπιλογή. Προηγουμένως, αν ένα προϊόν είχε πολλαπλές παραλλαγές (για παράδειγμα, ένα T-shirt με διαφορετικά χρώματα), τότε η εικόνα της πρώτης παραλλαγής εμφανιζόταν στη λίστα προϊόντων και ήταν επιλεγμένη από προεπιλογή όταν ένας πελάτης άνοιγε τη σελίδα του προϊόντος. Τώρα μπορείτε να επιλέξετε την παραλλαγή που θέλετε να εμφανίσετε ως προεπιλογή.

Έχει προστεθεί η δυνατότητα επιλογής της παραλλαγής προϊόντος που πρέπει να εμφανίζεται ως προεπιλογή.

6. Η επιλογή των κατηγοριών στη σελίδα επεξεργασίας του προϊόντος βελτιώθηκε: τώρα εισάγετε μόνο ένα μέρος του ονόματος της κατηγορίας και θα δείτε τις προτάσεις αυτόματης συμπλήρωσης. Αυτή η τεχνολογία ονομάζεται Select2 και θα διευκολύνει την προσθήκη κατηγοριών. Οι κατηγορίες μπορούν επίσης να μετακινηθούν και να αποσυρθούν: η κορυφαία κατηγορία στη λίστα γίνεται η κύρια κατηγορία του προϊόντος.

Η επιλογή των κατηγοριών στη σελίδα επεξεργασίας του προϊόντος βελτιώθηκε:

7. Έχουν εισαχθεί ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε διαχειριστές σχετικά με σφάλματα υπολογισμού ποσοστών για μεθόδους αποστολής σε πραγματικό χρόνο.

Προηγουμένως, εάν οι πελάτες αντιμετώπιζαν προβλήματα κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής, επειδή μια υπηρεσία μεταφροικών δεν μπορούσε να επιστρέψει τα κόστη, οι διαχειριστές δεν είχαν κανένα τρόπο να το μάθουν, εκτός εάν ένας πελάτης τους ερχόταν σε επαφή με αυτούς. Η έκδοση 4.8.1 αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα.

Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις → Καταγραφή στον πίνακα διαχείρισης, βεβαιωθείτε ότι έχει επιλεγεί το πλαίσιο σφαλμάτων αποστολής πραγματικού χρόνου και κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση. Τώρα τα λάθη υπολογισμού της τιμής θα καταγραφούν. Εάν εμφανιστούν τουλάχιστον 3 σφάλματα με μια μέθοδο αποστολής εντός μιας ώρας, οι πληροφορίες σχετικά με αυτήν θα σταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαχειριστή από τις Ρυθμίσεις → Εταιρεία.

 

Πως θα αποκτήσετε το CS-Cart 4.8.1?

Οπως παντα με 2 τρόπους:

1. Εάν η άδεια σας είναι ακόμα ενεργή, ελέγξτε τη διαθέσιμη αναβάθμιση στο μενου Διαχείρηση → Κέντρο Αναβάθμισης στον πίνακα διαχειριστή σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της πρώτης εβδομάδας , θα διανέμονται τα πακέτα αναβάθμισης σε παρτίδες, έτσι ώστε να μην επιβαρύνει τους διακομιστές μας. Μετά την πρώτη εβδομάδα, θα ανοίξει πλήρως η κατανομή αναβάθμισης. Έτσι, αν δεν μπορείτε να δείτε τις διαθέσιμη αναβάθμιση στο κέντρο Αναβάθμισης σας τώρα, ελέγξτε το παλι αργότερα. Αν έχει λήξει η αναβάθμιση της συνδρομής σας, τοτε πρέπει να την παρατείνετε για άλλο ένα έτος.


2. Αν κατασκευάζετε νέο κατάστημα τότε μπορείτε να το κατεβάσετε απο έδω, και να αγοράσετε μια άδεια απο το κατάστημά μας.